מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ משפטי – מקרקעין ונדל”ן – חיים אשר


    שמי חיים אשר בעל תואר L.L.B  משנת 2001  במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. אני מתמחה במקרקעין ונדל”ן.
    מדוע כדאי להתייעץ אתי בקצרה לפני קבלת החלטה לגבי בחירת עורך דין לטיפול בתיק?
    מסיבה פשוטה: רצוי מאד שעורך הדין יהיה בעל ניסיון באזור שבו מתנהלת העסקה כיוון שיש לי הכרות מוקדמת עם הנפשות הפועלות בתחום באזור זה.
    אני מנהל את כל שלבי העבודה בכל אחד מהתיקים המגיעים לשולחני: החל מפגישת הייעוץ, הגדרת מטרות הלקוח מול הגורמים הרלוונטיים.

    החל מ-10 דקות

      שאל שאלה

    שמי חיים אשר בעל תואר L.L.B  משנת 2001  במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. אני מתמחה במקרקעין ונדל”ן. מנהל את כל שלבי העבודה בכל אחד מהתיקים המגיעים לשולחני: החל מפגישת הייעוץ, הגדרת מטרות הלקוח מול הגורמים הרלוונטים.
    מאחורי 20 שנות ניסיון עם אלפי תיקים מצליחים. אני מלווה לקוחות עסקיים ופרטיים בכל סוגי עסקאות הנדל”ן. החל משלב הייעוץ ועד לחתימה ובמהלך הדרך תוך התאמה מירבית לדרישות לקוחותי. מצוינות היא נר לרגלי – לאורך כל שלבי העסקה.
    אני זמין ללקוחותי החל משלב ההכרות הראשונית שלנו ועד לסיום העסקה קבלת שטר המכר והגשתו לרישום סופי בלשכת רישום המקרקעין(טאבו), במנהל מקרקעי ישראל ובחברה המשכנת.
    ניסיוננו הרב בליווי השוטף וייצוג לקוחותינו – מוכרים וקונים, לאורך כל שלבי העסקה מקנה לנו יתרונות משמעותיים בניהול המשא ומתן, זיהוי סוגיות משפטיות ועסקיות המעורבות בעסקה, ביצוע מכלול הבדיקות הנדרשות לפני ביצועה, כמו גם בפיתוח פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות, קבלת האישורים הנדרשים מן הרשויות וכלה ברישום של הפרוייקט במוסדות הרלוונטיים – טאבו ומנהל מקרקעי ישראל.
    לקוחות נהנים מקשת רחבה של שירותים משפטיים בתחומי הנדל”ן: בליווי עסקאות קומבינציה, נדל”ן מניב, קבוצות רכישה, רישום ותיקון צו בית משותף, מכר דירות קבלן ויד שנייה, ועוד. אני מלווה חברות יזמיות, חברות קבלניות, רוכשי דירות, משקיעים, ויחידים – קוני דירות

    קטגוריה: תגיות: ,
    משך זמן בסיסי

    החל מ-10 דקות

    מבוסס על 0 סקירות

    0.0 overall
    0
    0
    0
    0
    0

    היה ראשון לרשום סקירה על הייעוץ

    עדיין אין סקירות לייעוץ

    פניות כלליות

    אין עדיין פניות

    דילוג לתוכן