מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    שיחות וידאו אונליין

    כללי:
    בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה בשרותים הפרונטלים השונים. המהפכה אינה קשורה לתכנים בשרותים אלא לפלטפורמה הנושאת את השרותים האלה. יותר ויותר שרותים עוברים לאינטרנט בוידאו-קונפרנס על חשבון ייעוץ פרונטלי.
    בתעשית המידע ככלל, מהפכות המיחשוב גרמו כבר בעבר למעבר מכתיבת מידע בעזרת מכונת כתיבה מכנית לכתיבה ולהדפסה בעזרת מחשבים, למעבר מתעוד על גבי ניר לתעוד אלקטרוני בבסיסי נתונים ולעוד שורה של שינויים שתקצר היריעה מלפרטם כאן.
    הבא נבחן כמה סקירות של הנושא בעיתונות המקצועית העולמית
    The Future of Consulting Has Arrived – The Online Consulting Marketplace
    Rise of Online Consulting Platforms in The Post Covid 19 Era
    10 Consulting Trends: 2022 Edition
    Online Consulting- The Future Of Consulting Industry
    מעיון מדוקדק במאמרים הנ”ל עולה המסקנה הבלתי נמנעת שייעוץ אונליין הולך ותופס נתח גדול יותר בתעשיה זו ומגמה זו שהתחילה כבר לפני כעשור קיבלה דחיפה בזמן מגפת הקורונה אבל יתרונותיה ביחס ליעוץ של אחד עח אחד ידחיפו אותה קדימה בדומיננטיות בתעשיה.
    המהפכה שאנו בקונסלט-אונליין שותפים לה קשורה למעבר משרותים פרונטלים לשרותים אונליין באמצעות שיחות וידאו. האמת שהשרותים האלה די ותיקים בארץ ובעולם.
    שרותי רפואה
    כל קופות החולים מאפשרות ייעוץ רפואי בתחמים רבים באמצעות ווידאו
    שרותים משפטיים
    משרדים רבים מציעים ייעוץ משפטי בווידאו – במקום ייעוץ פנים אל פנים.
    שרותים פסיכולוגיים:
    גם כאן חיפוש קצר באינטרנט יוביל לכמה מהם – למשל טיפול בזום
    מאמני כושר בזום:
    מורים פרטיים
    הייחוד שלנו בקונסלט-אונליין:
    אנחנו מאגדים את כל ספקי השרותים האלה תחת קורת גג אחת: אין צורך להקים תשתית כפולה של שירותים פרונטלים וגם של שרותי אונליין. האתר מספק לספקי השרותים את כל התשתיות לייעוץ מקוון:
    דף עסקי מפורט שמתאר לפרטים את העסק
    שרותי יומן פעילות לפי הרצוי ליועץ וגמישות במשך זמן הייעוץ
    שרותי סליקה והפקת חשבוניות
    פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות
    היתרונות בשרותים שלנו באים לביטוי מצד היועצעם ומצד הלקוחות – לפעמים בצורה דומה:
    חסכון במשאבי הנגשה
    חסכון בזמן
    חסכון כספי
    תעוד המפגש בהקלטה לצורך עיו עתידי
    אפשרות להעברת קבצים לפני הפגישה לצורך עיון מוקדם של היועץ



    ייעוץ אונליין לא תלוי במיקום הגאוגרפי שלכם, ולא מצריך אתכם להגיע פיזית למשרדים על מנת לנהל שיחה או לקבל שירות. בין אם אתם מתגוררים ביישוב מרוחק, או בעיר שוקקת, תוכלו לקבל גישה למיטב המומחים בזמן שאתם נמצאים בנוחיות ביתכם (או המשרד שלכם) מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעות הלוך ושוב או לקיחת יום חופש מהעבודה. בנוסף, ייעוץ אונליין יכול להתבצע בשעות לא שגרתיות, דבר שמתאים לאלו שיש להם לו”ז צפוף שלא משאיר הרבה מקום לתכנון פגישות פיזיות. בפפלימוס אנחנו מאמינים בגמישות, נגישות ועבודה משותפת בין היועץ ללקוח על מנת לקבל תוצאות נהדרות בטווח זמן אופטימלי. במקום לבזבז זמן על התרוצצויות ומפגשים לא אפקטיביים, ולהתייאש מחוסר שקיפות לגבי הערך שתקבלו, תוכלו לקצר תהליכים ולקבל החלטות ביעילות ובחסכון זמן וכסף.

     

    המומחים שלנו מוסמכים בתחומים הבאים: ביטוח, הלוואות ואשראי לפרטיים ועסקים, ייעוץ משכנתא וכלכלת המשפחה, השקעות, ייעוץ לעסק קיים, ייעוץ להקמת עסק, ראיית חשבון/ ייעוץ מס, ומנטורים למנטורים ומאמנים. בפפלימוס תוכלו לקבל תמיכה של 360 מעלות לכל מה שקשור לרווחה הכלכלית שלכם, בני משפחתכם והעסק שלכם.

     

    פפלימוס היא הפלטפורמה הראשונה, וכרגע היחידה, בישראל שמאפשרת קבלת שירותים פיננסיים ועסקיים ברמה גבוהה, בקלות, ואונליין. מבחינת פשטות השימוש, אין צורך להוריד אפליקציות או להסתבך עם ממשקים לא ברורים. פפלימוס מאפשרת חוויית משתמש ידידותית שמתאימה לכל מכשיר שיש ברשותכם. המומחים שלנו עוברים סינון מקצועי והרזומה שלהם מוצג לכל על מנת ליצור שקיפות ולעזור ללקוחות לבחור את מי שמתאים להם על בסיס רציונלי וללא שיחות מכירה מעיקות. אך ורק במידה והלקוח מעוניין, אזי אפשר לקבוע פגישת ייעוץ דרך היומן של היועץ במשרד הווירטואלי.
    בנוסף, המומחים שלנו עובדים אחד עם השני בתחומים משיקים, וידעו לכוון אתכם ליועצים מומחים אחרים במידה ויש צורך בשירותים משלימים שיעזרו לכם לקבל פתרון מלא. הדגש הוא על הלקוח כמרכז הפעילות, דבר שאפשרי מכיוון שאנו עובדים עם יועצים עצמאיים שאינם תלויים בגופים פיננסיים או עסקיים ולכן שומרים על אובייקטיבית ויודעים לכוון לקוחות על פי הצרכים של הלקוח – ולא איזושהי אג’נדה סודית של היועץ.
    והכי חשוב, לקוחות יכולים לנהל שיחות היכרות עם מספר יועצים במקביל על מנת להתרשם, לעשות סקר שוק ולהחליט מהי האופציה האידאלית עבורם – כל זאת מבלי לשלם אגורה, במהירות, ומבלי לצאת מהבית או מהמשרד.

    דילוג לתוכן