מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    מורה למתמטיקה – מדלן וולף


    מורה פרטי למתמטיקה. אם זה מה שאתם מחפשים הגעתם למקום הנדון.
    שמי מדלן וולף, גרה בפתח תקווה ועובדת כמורה פרטית למתמטיקה מזה כ16 שנה. יש לי תואר ראשון ממכללת לוינסקי כולל תעודת הוראה.
    בעברי עבדתי בתיכונים בעיר וגם בערים שכנות אבל כיום מתמקדת אך ורק בשיעורים פרטיים.
    למה כדאי ללמוד אצלי בשיעור מקוון?
    אורך השיעור המינמלי הינו 30 דקות – ובהתאם לזה העלות הנמוכה. היתרון שבדבר הינו שאתם יכולים בפגישה הראשונה לבחון את מידת ההתאמה של שיטת הלימוד שלי לצפיות שלכם.
    והיה כי טוב, תוכלו להכפיל את משך הפגישות הבאות ולהבטיח שבחירתכם מתאימה לציפיותיכם.
    בכל מקרה הפגישה הראשונה תשמש גם אבן בוחן להמשך עבודתנו המשותפת ובעלות מינמלית.

    החל מ-25 דקות

      שאל שאלה

    אז איך נכון לבחור מורה פרטי למתטיקה?
    בחיפוש מורה למתמטיקה אתם צפויים לגלות שהאפשרויות הן רבות ומגוונות, ובשוק תוכלו למצוא תלמידים מצטיינים,  סטודנטים המכללות וגם מורים מקצועיים שמתפרנסים מהוראה פרטית. ככלל, תמיד כדאי להישען על המלצות שאתם מקבלים מתלמדים שעברו את התהליך הלימודי אצל המורה המומלץ ולא על המלצות שאתם מקבלים מחבר של מורה פרטי. במקרים רבים, ללא קשר להמלצות, בסופו של דבר עלול לקרות שתגלו שהבחירה שעשיתם אינה מייצרת עבורכם את התוצאות המבוקשות ולעיתים כבר בשיעור הראשון תבינו שבחירתכם אינה טובה לכם.. לכן השתמשו באינטואיציה כדי לבחון את החיבור האישי ובהמשך  גם את השיפור המקצועי.
    אני מכינה תלמידים לשיפור הידע ולבגרויות כבר כעשרים שנה. ביום אני עובדת כמורה פרטית, כלומר בשיעורים פרטיים בלבד, וכך כל תלמידה ותלמיד שלי זוכים ליחס אישי ולהתאמה מקסימלית של הלמידה לצרכים שלה או שלו, החל במספר השיעורים, דרך מערכי השיעורים והתכנים של כל שיעור. בשיעור פרטי לא יקרה שהפסדת שיעור כי היית צריך להישאר בעבודה או שלא הבנת משהו וחששת לשאול. בנוסף, התשלום מתבצע בדיוק תמורת השיעורים שצרכת, וכך לא צריך להוציא סכום גדול מראש וללא תלות במספר השיעורים שצרכת בפועל.

    קטגוריה:
    משך זמן בסיסי

    החל מ-25 דקות

    מבוסס על 0 סקירות

    0.0 overall
    0
    0
    0
    0
    0

    היה ראשון לרשום סקירה על הייעוץ

    עדיין אין סקירות לייעוץ

    פניות כלליות

    אין עדיין פניות

    דילוג לתוכן