מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    יוכי לקס – ייעוץ שיווקי


    שמי יוכי לקס ואני ממוחית בשיווק דיגיטלי. עבדתי כשכירה בעשור האחרון בכמה חברות פרסום וכיום כעצמאית.
    איזה ערך מוסף תקבל ממני בהתייעצות קצרה של 49 דקות?
    בשיחה אונליין בוידאו אוכל להתרשם אודות העסק שלך ולהציע לך באילו ערוצים כדאי לך להשקיע כדי למקסם את פוטנציאל ההצלחה העיסקית שלך.
    אני מומחית בנושאים הבאים:
    קידום אורגני וממומן בגוגל
    קידום ברשתות החברתיות פייסבוק, לינקדין, אינסטגרם
    כתיבת תוכן שיווקי
    הסוד שלי בשיווק מצוי בפרטים הקטנים. הכוונה היא להתמקדות בכל האלמנטים שמרכיבים את התכנית השיווקית שלכם ברשת. בין השאר: בחינה שוטפת של קהלי היעד וערוצי הפרסום הנחוצים, בחירת טכניקות שיווק שנועדו להניע את הלקוח לכדי נקיטת פעולה אקטיבית, ועד לעבודה אורגנית סיזיפית, הכוללת למשל ביצוע אופטימיזציה לאתרים ובניית מערך קישורים עבורם, כמו גם ניתוח נתונים ומשתנים שיש בהם בכדי לתעל את תקציב השיווק והפרסום שלכם לערוצים האפקטיביים ביותר.

    החל מ-30 דקות

      שאל שאלה

    האם יש מקום בשנות ה20 של המאה שלנו להשקיע בשיווק מסורתי?
    התשובה נעוצה באיזון הנכון בין המסורתי לדיגיטלי.
    לעסקים גדולים אמליץ בדרך כלל לשלב בין השיווק הדיגיטלי לשיווק המסורתי. זה עוזר לצרכן לבצע את ההחלטה ולהעדיף מותג כזה על פני האחר. הדבר מוכח אמפירית וגם קורה מול עיננו בים יום.
    לעסקים קטנים או לעסקים בעלי תקציב מוגבל, שאין יכולת לשווק בשני הערוצים מומלץ לבחור בשיווק הדיגיטלי.
    אם נסתכל על העשור האחרון נראה שהשיווק הדיגיטלי עשה קפיצה באופן אקספוננציאלי. אז כשמדובר בשיווק דיגיטלי לעומת שיווק מסורתי, ברור כי לדיגיטל קיים יתרון ברור.
    איך נמדוד את נידת הצלחתנו בשיווק הדיגיאלי?
    על פי הממוצע האמפירי אחוזי ההמרה המובילים להתעניינות במוצר/שירות או רכישה, נעים בין 3%-1%. במידה ותוצאות ההמרה שהתקבלו כתוצאה מקמפיינים מקוונים ברשת לא הצליחו להשיג אחוזים, רצוי לבחון את האסטרטגיה השיווקית שלכם לעומק, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות שימנעו בזבוז יקר של זמן ומשאבים.
    בסיכומו של יום, מדידה איכותית של תוצאות השיווק הדיגיטלי היא זו שתסייע לנו להגדיל הכנסות ובמקביל לצמצם הוצאות מיותרות. בצורה שכזו נוכל להבחין בין עיקר לטפל ולבחור את אפיקי ההשקעה הדיגיטליים הרלוונטיים לחברה או לעסק שלנו.

    משך זמן בסיסי

    החל מ-30 דקות

    מבוסס על 0 סקירות

    0.0 overall
    0
    0
    0
    0
    0

    היה ראשון לרשום סקירה על הייעוץ

    עדיין אין סקירות לייעוץ

    פניות כלליות

    אין עדיין פניות

    דילוג לתוכן