מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    צבי רויטמן – שיווק דיגיטלי


    שמי צבי רויטמן ואני עוסק בשיווק דיגיטלי כבר מעל 8 שנים.
    המלה שיווק דיגיטלי שגורה אצלנו מקדמה דנן אבל מה זה בעצם שיווק דיגיטלי ובמה הוא שונה משיווק סטנדרטי?
    שיווק דיגיטלי מתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, כמו: קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה. בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות כמו עיתונות כתובה רדיו וטלוויזיה שלטי חוצות, וזאת לאור החלק ההולך ועולה בשימוש ברשת האינטרנט על חשבון המדיות הוותיקות.
    מה תרוויח מהתייעצות בת פחות משעה בשיחת אונליין איתי?
    בשיחה קצרה על העסק שלך אנסה להבין ממך מה היא ליבת העסק, מהו החזון שלך לגבי העסק, מיהו קהל היעד ואוכל לכוון אותך לבחור את ערוצי הקידום והפרסום שייטיבו עם העסק במגבלות התקציב שלך.

    החל מ-30 דקות

      שאל שאלה

    מהם היתרונות העיקריים בשימוש בפרסום דיגיטלי על פני פרסום מסורתי?
    – דיוק: בניגוד לשלט או פרסומת ברדיו למשל, פרסומים באינטרנט יכולים להופיע בצורה ממוקדת בפני קהל היעד הרלונטי    להם. במרבית מערכות הפרסום הגדולות (Facebook ו-Adwords למשל) ניתן להגדיר קהלים על פי אזורים גאוגרפיים מדויקים, מיגדרים, גילאים, התנהגויות ואף תחומי עניין.
    – ביצוע בדיקת התכנות מקדימה: ניתן לפרסם בסכומי כסף מאוד נמוכים בניגוד לשלט או משבצת בעיתון, ניתן לפרסם בסכומי כסף מזעריים של עשרות ומאות שקלים בלבד על מנת לבדוק אם הפרסום עובד.
    – ניתוח נתונים וסטטיסטיקות מדויקות: בשיווק דיגיטלי ניתן למדוד באופן מדויק את תוצאות הפרסום שלנו. בדיוק כמה לקוחות ומי מהם הגיע דרך הפרסום.
    – זמינות: האינטרנט זמין לצרכנים פוטנציאליים רבים שיכולים למצוא בו מידע זמין ולבצע רכישה בכל שעה ובכל מקום מבלי לצאת מהבית.
    אני נמצא בתחום הפרסום הדיגיטלי מעל 8 שנים, ניהלתי עשרות קמפיינים בתקציבים קטנים ובינוניים וגדולים, למגוון רחב של חברות, עסקים ומוסדות – בעבר כשכיר והיום כעצמאי.
    אני מאמין בקראייטיב ותקשורת חזותית איכותית, בניית אסטרטגייה נכונה, הגדרת קהל יעד בצורה המדויקת ביותר שניתן להגיע אליה ובטוח בהשגת תוצאות.

    משך זמן בסיסי

    החל מ-30 דקות

    מבוסס על 0 סקירות

    0.0 overall
    0
    0
    0
    0
    0

    היה ראשון לרשום סקירה על הייעוץ

    עדיין אין סקירות לייעוץ

    פניות כלליות

    אין עדיין פניות

    דילוג לתוכן